OPEN CASE
Interested? Let’s talk!
company logo

Pakobazaar

Νέα επίπεδα Ανάπτυξης & Scale μέσω του Performance Marketing για το Pakobazaar.gr

62.2% Αύξηση εσόδων
82.8% Βελτίωση στην απόδοση
80.6% Υψηλότερο conversion rate

Εισαγωγή

Στον ολοένα και πιο ανταγωνιστικό κλάδο του eCommerce, για να ξεχωρίσει ένα brand και να επιτύχει, χρειάζεται κάτι περισσότερο από απλά μια δυνατή γκάμα προϊόντων. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, το Pakobazaar, ένα εδραιωμένο eshop με εξειδίκευση σε έπιπλα εσωτερικού & εξωτερικού χώρου, επικοινώνησε μαζί μας. Με υψηλή τεχνογνωσία στη διαμόρφωση digital στρατηγικής και data-driven νοοτροπία, ήμασταν ενθουσιασμένοι με την ευκαιρία να αναλάβουμε την πρόκληση – να βοηθήσουμε το Pakobazaar να εκμεταλλευτεί την πλήρη δυναμική του performance marketing και να αναπτύξουν την παρουσία στην ελληνική αγορά.

Πελάτης Pakobazaar
Υπηρεσίες Google Ads Social Media Advertising Search Engine Optimization
Τύπος E-commerce
Χρονιά 2023

Η Πρόκληση

Έχοντας ήδη αποδείξει τις δυνατότητές μας στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά της Γερμανίας μέσα από τη συνεργασία μας, το Pakobazaar μας ανέθεσε τον σχεδιασμό & διαχείριση της δραστηριότητας στα paid media, με απώτερο στόχο την αύξηση του κύκλου εργασιών με παράλληλη βελτίωση της κερδοφορίας.

Όντας ένα ecommerce brand απευθυνόμενο σε niche κοινό, ήταν ξεκάθαρη η σημαντικότητα του performance marketing και η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του στο έπακρο. Με δεδομένα χρόνων από την μέχρι τώρα δραστηριότητά τους, ξεκινήσαμε την ανάληψη του λογαριασμού εντοπίζοντας καίριες ευκαιρίες για γρήγορες νίκες. Ταυτόχρονα θεσπίσαμε μια σειρά από διαδικασίες (εσωτερικές και με την ομάδα του Pakobazaar) που θα υποστήριζαν μια μακροπρόθεσμη, σταθερή ανάπτυξη καθώς προχωράμε σε scaling της διαφημιστικής επένδυσης σε ολοένα υψηλότερα επίπεδα.

Η Λύση

Αν και brand με εδραιωμένη δραστηριότητα στo PPC, για την αντιμετώπιση των βασικών προκλήσεων του Pakobazaar η ομάδα μας ακολούθησε μια ολιστική προσέγγιση, ξεκινώντας από τον πυρήνα που θα κατευθύνει τη γενικότερη στρατηγική – μια εκτενή ανάλυση κερδοφορίας, τόσο για τα paid κανάλια (Social ads, Google Ads) όσο και για το eshop στο σύνολό του. Εξοπλισμένοι με σημαντικά insights και πληροφορίες, σχεδιάσαμε μια tailor-made στρατηγική, με σκοπό τη μεγιστοποίηση της προβολής στο κοινό-στόχο, την απόκτηση high quality επισκεψιμότητας από χρήστες στα τελικά στάδια του buying journey και τη μετατροπή της ζήτησης σε ικανοποιημένους πελάτες.

Όταν αναλάβαμε την πρόκληση του να αναπτύξουμε την παρουσία του Pakobazaar στην ελληνική αγορά, υπήρχαν ορισμένες ξεκάθαρες ενέργειες που θα επέφεραν δραστικά οφέλη στην απόδοση.

Ωστόσο, για να επιτύχουμε σταθερή ανάπτυξη μακροπρόθεσμα, εφαρμόσαμε μια στάση ατομικών βελτιώσεων, συνεχώς ψάχνωντας για μικρές νίκες που θα κινούσαν το δείκτη (ακόμη και οριακά) προς τη σωστή κατεύθυνση, εξαντλώντας μ’ αυτό τον τρόπο κάθε πιθανή ευκαιρία.

Η Στρατηγική

Με αυτή τη λογική, οι προσπάθειες μας επικεντρώθηκαν σε 4 βασικούς πυλώνες:

  1. Comprehensive Performance Analysis: Μέσα από εις βάθος ανάλυση των target audiences, buyer personas & on-site συμπεριφοράς των χρηστών του Pakobazaar, εντοπίσαμε σημαντικές ευκαιρίες προς εκμετάλλευση στη διαφημιστική δραστηριότητα. Με όπλο αυτά τα δεδομένα γύρω από ιδανικό καταναλωτικό κοινό, διαμορφώσαμε στοχευμένες καμπάνιε και αναπτύξαμε μια εξατομικευμένη διαδικασία segmentation προς όφελος των καμπανιών.
  2. Account Structure Optimization: Χρησιμοποιώντας τα ευρήματα από εκτενή έρευνα της online ζήτησης, εντοπίσαμε high-value ευκαιρίες σχετικές με τα προϊόντα του Pakobazaar, με σκοπό να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς πελάτες του brand τη στιγμή που εκδηλώνουν ξεκάθαρη πρόθεση αγοράς. Αλλαγές γίνανε επίσης και στην Shopping & Display δραστηριότητα, ώστε να βελτιώσουμε την δομή & προσέγγιση του λογαριασμού, κάτι που θα μας επέτρεπε στο μέλλον να προχωρήσουμε σε scaling με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
  3. Creative & Bid Strategy evaluation: Θέσαμε σε προτεραιότητα την παραγωγή θελκτικών & engaging λεκτικών, καθώς και eye-catching εικαστικών τα οποία θα εναρμονίζονται με το brand identity του Pakobazaar και το βασικό μήνυμα επικοινωνίας σε κάθε στάδιο του buyer journey. Σε συνδυασμό με συνολική αναδιάρθρωση των bidding strategies του λογαριασμού, εφαρμόζοντας μια διαδικασία αξιολόγησης με βάση τον σκοπό της εκάστοτε καμπάνιας, οι προσαρμογές αυτές οδήγησαν σε σημαντικές βελτιώσεις της απόδοσης σε όλες τις εκφάνσεις της δραστηριότητας.
  4. Συνεχής Βελτιστοποίηση & Παρακολούθηση: Το έργο δεν σταμάτησε με την έναρξη των καμπανιών. Μέσα από προσεκτική παρακολούθηση της απόδοσης κάθε καμπάνιας, εντοπίσαμε ευκαιρίες βελτιστοποίησης και προσαρμογών για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Από τακτικές αναλύσεις στο Search μέχρι τη δυναμική κατηγοριοποίηση των προϊόντων βάσει απόδοσης στη Shopping δραστηριότητα, εξαντλήσαμε κάθε πιθανή ευκαιρία για περαιτέρω βελτίωση της διαφημιστικής δραστηριότητας.

Παρεχόμενες Υπηρεσίες

Αποτελέσματα

62.2%
Αύξηση Εσόδων
Οι καμπάνιες μας επέφεραν μια σημαντική 62.2% αύξηση του τζίρου συγκριτικά με την προηγούμενη περίοδο, βελτιώνοντας σημαντικά τις πωλήσεις του Pakobazaar.gr από τα paid κανάλια.
82.8%
Βελτίωση στην Απόδοση (ROAS)
Το ROAS σημείωσε επίσης σημαντικές αυξήσεις, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο επίπεδο και εκτοξεύοντας την κερδοφορία από τις διαφημιστικές ενέργειες.
80.6%
Υψηλότερο Conversion Rate
Η μεθοδευμένη και στοχευμένη προσέγγιση που ακολουθήσαμε οδήγησε σε δραματική αύξηση των πωλήσεων, μετατρέποντας το δυνητικό αγοραστικό κοινό σε πιστούς πελάτες.
54.9%
Υψηλότερο ROAS Χρόνο με το Χρόνο (Year-on-Year)
Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, επιτύχαμε μια εντυπωσιακή αύξηση της απόδοσης κατά 54.9%, επιφέροντας σταθερή ανάπτυξη με παράλληλα υψηλή αποτελεσματικότητα.
22.5%
Πάνω από το στόχο Απόδοσης (target ROAS)
Έχοντας πραγματοποιήσει εκτενή ανάλυση κερδοφορίας στην αρχή του project, είχαμε ξεκάθαρη εικόνα του breakeven point, αλλά και των επιθυμητών επιπέδων κερδοφορίας από τα paid κανάλια. Εφαρμόζοντας τη στρατηγική μας, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τους στόχους αυτούς κατά 22.5%, ένα σημαντικά υψηλό ποσοστό.
11.5%
Μεγαλύτερο Μέσο Καλάθι (AOV)
Με τα περιθώρια κέρδους να είναι σχετικά σταθερά σε όλη την γκάμα προϊόντων, η στρατηγική αύξηση του μέσου καλαθιού από τις διαφημιστικές ενέργειες θα επηρέαζε σημαντικά την κερδοφορία του Pakobazaar. Χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνικές, όπως το performance-based product bucketing για τις προωθητικές μας ενέργειες, καταφέραμε να αυξήσουμε επιτυχώς το μέσο καλάθι του eshop.

Συνεχίζοντας, συμφωνείτε με την αποθήκευση cookies στη συσκευή σας για τη βελτίωση της πλοήγησης στον ιστότοπο και την ανάλυση της χρήσης του ιστότοπου.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookies. Ελέγξτε τις προσωπικές σας ρυθμίσεις εδώ

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

Για τη χρήση αυτού του ιστότοπου χρησιμοποιούμε τα παρακάτω cookies που απαιτούνται από τεχνική άποψη
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec
  • wp-wpml_current_language
  • wordpress_gdpr_allowed_services
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • Wp-Wpml_current_admin_language_*
  • XSRF-TOKEN
  • asthenis_session
  • VISITOR_INFO1_LIVE
  • LOGIN_INFO
  • tk_ai
  • __Secure-1PSIDCC

ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΟΛΩΝ
ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΛΩΝ