Pakobazaar
Νέα επίπεδα Ανάπτυξης & Scale μέσω του Performance Marketing για το Pakobazaar.gr
Εισαγωγή
Στον ολοένα και πιο ανταγωνιστικό κλάδο του eCommerce, για να ξεχωρίσει ένα brand και να επιτύχει, χρειάζεται κάτι περισσότερο από απλά μια δυνατή γκάμα προϊόντων. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, το Pakobazaar, ένα εδραιωμένο eshop με εξειδίκευση σε έπιπλα εσωτερικού & εξωτερικού χώρου, επικοινώνησε μαζί μας. Με υψηλή τεχνογνωσία στη διαμόρφωση digital στρατηγικής και data-driven νοοτροπία, ήμασταν ενθουσιασμένοι με την ευκαιρία να αναλάβουμε την πρόκληση – να βοηθήσουμε το Pakobazaar να εκμεταλλευτεί την πλήρη δυναμική του performance marketing και να αναπτύξουν την παρουσία στην ελληνική αγορά.
Η Πρόκληση
Έχοντας ήδη αποδείξει τις δυνατότητές μας στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά της Γερμανίας μέσα από τη συνεργασία μας, το Pakobazaar μας ανέθεσε τον σχεδιασμό & διαχείριση της δραστηριότητας στα paid media, με απώτερο στόχο την αύξηση του κύκλου εργασιών με παράλληλη βελτίωση της κερδοφορίας.
Όντας ένα ecommerce brand απευθυνόμενο σε niche κοινό, ήταν ξεκάθαρη η σημαντικότητα του performance marketing και η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του στο έπακρο. Με δεδομένα χρόνων από την μέχρι τώρα δραστηριότητά τους, ξεκινήσαμε την ανάληψη του λογαριασμού εντοπίζοντας καίριες ευκαιρίες για γρήγορες νίκες. Ταυτόχρονα θεσπίσαμε μια σειρά από διαδικασίες (εσωτερικές και με την ομάδα του Pakobazaar) που θα υποστήριζαν μια μακροπρόθεσμη, σταθερή ανάπτυξη καθώς προχωράμε σε scaling της διαφημιστικής επένδυσης σε ολοένα υψηλότερα επίπεδα.
Η Λύση
Αν και brand με εδραιωμένη δραστηριότητα στo PPC, για την αντιμετώπιση των βασικών προκλήσεων του Pakobazaar η ομάδα μας ακολούθησε μια ολιστική προσέγγιση, ξεκινώντας από τον πυρήνα που θα κατευθύνει τη γενικότερη στρατηγική – μια εκτενή ανάλυση κερδοφορίας, τόσο για τα paid κανάλια (Social ads, Google Ads) όσο και για το eshop στο σύνολό του. Εξοπλισμένοι με σημαντικά insights και πληροφορίες, σχεδιάσαμε μια tailor-made στρατηγική, με σκοπό τη μεγιστοποίηση της προβολής στο κοινό-στόχο, την απόκτηση high quality επισκεψιμότητας από χρήστες στα τελικά στάδια του buying journey και τη μετατροπή της ζήτησης σε ικανοποιημένους πελάτες.
Όταν αναλάβαμε την πρόκληση του να αναπτύξουμε την παρουσία του Pakobazaar στην ελληνική αγορά, υπήρχαν ορισμένες ξεκάθαρες ενέργειες που θα επέφεραν δραστικά οφέλη στην απόδοση.
Ωστόσο, για να επιτύχουμε σταθερή ανάπτυξη μακροπρόθεσμα, εφαρμόσαμε μια στάση ατομικών βελτιώσεων, συνεχώς ψάχνωντας για μικρές νίκες που θα κινούσαν το δείκτη (ακόμη και οριακά) προς τη σωστή κατεύθυνση, εξαντλώντας μ’ αυτό τον τρόπο κάθε πιθανή ευκαιρία.
Η Στρατηγική
Με αυτή τη λογική, οι προσπάθειες μας επικεντρώθηκαν σε 4 βασικούς πυλώνες:
- Comprehensive Performance Analysis: Μέσα από εις βάθος ανάλυση των target audiences, buyer personas & on-site συμπεριφοράς των χρηστών του Pakobazaar, εντοπίσαμε σημαντικές ευκαιρίες προς εκμετάλλευση στη διαφημιστική δραστηριότητα. Με όπλο αυτά τα δεδομένα γύρω από ιδανικό καταναλωτικό κοινό, διαμορφώσαμε στοχευμένες καμπάνιε και αναπτύξαμε μια εξατομικευμένη διαδικασία segmentation προς όφελος των καμπανιών.
- Account Structure Optimization: Χρησιμοποιώντας τα ευρήματα από εκτενή έρευνα της online ζήτησης, εντοπίσαμε high-value ευκαιρίες σχετικές με τα προϊόντα του Pakobazaar, με σκοπό να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς πελάτες του brand τη στιγμή που εκδηλώνουν ξεκάθαρη πρόθεση αγοράς. Αλλαγές γίνανε επίσης και στην Shopping & Display δραστηριότητα, ώστε να βελτιώσουμε την δομή & προσέγγιση του λογαριασμού, κάτι που θα μας επέτρεπε στο μέλλον να προχωρήσουμε σε scaling με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
- Creative & Bid Strategy evaluation: Θέσαμε σε προτεραιότητα την παραγωγή θελκτικών & engaging λεκτικών, καθώς και eye-catching εικαστικών τα οποία θα εναρμονίζονται με το brand identity του Pakobazaar και το βασικό μήνυμα επικοινωνίας σε κάθε στάδιο του buyer journey. Σε συνδυασμό με συνολική αναδιάρθρωση των bidding strategies του λογαριασμού, εφαρμόζοντας μια διαδικασία αξιολόγησης με βάση τον σκοπό της εκάστοτε καμπάνιας, οι προσαρμογές αυτές οδήγησαν σε σημαντικές βελτιώσεις της απόδοσης σε όλες τις εκφάνσεις της δραστηριότητας.
- Συνεχής Βελτιστοποίηση & Παρακολούθηση: Το έργο δεν σταμάτησε με την έναρξη των καμπανιών. Μέσα από προσεκτική παρακολούθηση της απόδοσης κάθε καμπάνιας, εντοπίσαμε ευκαιρίες βελτιστοποίησης και προσαρμογών για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Από τακτικές αναλύσεις στο Search μέχρι τη δυναμική κατηγοριοποίηση των προϊόντων βάσει απόδοσης στη Shopping δραστηριότητα, εξαντλήσαμε κάθε πιθανή ευκαιρία για περαιτέρω βελτίωση της διαφημιστικής δραστηριότητας.
Παρεχόμενες Υπηρεσίες
Αποτελέσματα
CEO, pakobazaar
President, Pakobazaar