OPEN CASE
Interested? Let’s talk!
company logo

Sorena Greece

Διπλασιασμός του media budget σε 45 ημέρες, με MER >11x και non-brand ROAS στο +88% σε ετήσια βάση.

73% Αύξηση Εσόδων
88% Υψηλότερο Paid Media ROAS
48% Αύξηση στο Paid Media Conversion Rate

The Case

Η Sorena είναι ελληνικό fashion brand, γνωστό για τις διαχρονικές τσάντες και τις κομψές συλλογές της, προσφέροντας premium αλλά προσιτά κομμάτια σε fashion-conscious γυναίκες. Το brand είχε ήδη σημαντική πορεία μέσω χονδρικής, με περισσότερα από 300 καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα 300 διεθνώς – συνολικά πάνω από 600 σημεία πώλησης να διαθέτουν τα προϊόντα Sorena. Παρότι το δίκτυο χονδρικής αποδείκνυε τη ζήτηση, το direct-to-consumer (DTC) κανάλι υστερούσε. Ο στόχος ήταν σαφής: να εξελιχθεί το DTC σε έναν κερδοφόρο μηχανισμό ανάπτυξης, που θα στηρίξει τόσο την εγχώρια παρουσία όσο και την ευρωπαϊκή επέκταση.

Πελάτης Sorena Greece
Υπηρεσίες Google Ads Social Media Advertising Email Marketing & Αυτοματισμοί
Τύπος Fashion & Apparel
Χρονιά 2025

Η Πρόκληση

Στις αρχές του 2025, η ανάπτυξη του DTC καναλιού βρισκόταν υπό πίεση.

  • Παρά το ισχυρό δίκτυο χονδρικής, οι προηγούμενες paid media προσπάθειες στο DTC δεν είχαν βρει κερδοφόρα φόρμουλα. Ο όγκος παραγγελιών ήταν ασταθής και συχνά με κόστος την κερδοφορία.
  • Η απόδοση των καμπανιών στην Ελλάδα είχε φτάσει σε «τέλμα», με αποτέλεσμα η κερδοφορία να είναι ασταθής και η επέκταση σε νέες χώρες/αγορές να μοιάζει μακρινός στόχος.
  • Η εισαγωγή χαμηλότερης αξίας προϊόντων – αν και στόχευε στην προσέλκυση ευρύτερου κοινού – απειλούσε να μειώσει το AOV και να πιέσει τα περιθώρια.

Το κρίσιμο ερώτημα: πώς μπορεί να επιτευχθεί κερδοφόρα ανάπτυξη στο DTC της Ελλάδας και να αποδειχθεί ότι το paid media είναι αξιόπιστο μέσο scaling;

Η Προσέγγιση

Για την επίτευξη του στόχου, ανασχεδιάσαμε τη στρατηγική paid media της Sorena με γνώμονα το βιώσιμο scaling:

  • Full-funnel orchestration: Σχεδιάστηκε εκ νέου η παρουσία σε Meta και Google Ads, καλύπτοντας όλα τα στάδια του funnel (upper, mid, lower), με στόχο τη συνεχή ορατότητα και τη δημιουργία καθαρών conversion pathways.
  • Profit-first measurement: Ορίσαμε ως κύριο KPI το First-Order Contribution Margin (FOCM) αντί για «επιφανειακά metrics», ώστε η απόκτηση νέων πελατών να είναι πάντοτε κερδοφόρα.
  • Creative & UX acceleration: Εφαρμόσαμε οργανωμένη διαδικασία δοκιμών creatives (Meta) και CRO audit στο e-shop της Sorena, ώστε οι καμπάνιες και η εμπειρία onsite να λειτουργούν συμπληρωματικά για βέλτιστο conversion.

Η Εκτέλεση

Κανάλια: Meta Ads (acquisition + retargeting), Google Ads (Search, Shopping, PMax), CRO & UX Optimization

Τακτικές & Ενέργειες:

  • Non-brand paid media expansion: Ανάπτυξη καμπανιών σε Google και Meta upper-mid funnel για να δημιουργηθεί νέα ζήτηση, awareness και μετατροπή νέων πελατών (ROAS 4.7x στο non-brand).
  • Creative testing cycle: Εφαρμόστηκε μείγμα από video ads, lifestyle visuals και dynamic product ads (DPAs), καλύπτοντας όλα τα στάδια του funnel – από την πρώτη επαφή έως την καλλιέργεια σχέσης και τελική μετατροπή.
  • CRO & UX recommendations: Στοχευμένες βελτιώσεις στο cart και στο checkout flow οδήγησαν σε αύξηση των completion rates.
  • User behaviour tracking: Υλοποιήθηκε Microsoft Clarity για ανάλυση friction points και μοτίβων πλοήγησης, παρέχοντας πολύτιμο context στο GA4 και κατευθύνοντας αποφάσεις UX.
  • Contribution margin tracking: Προσαρμοσμένο layer σε GA4 με FOCM δεδομένα, ώστε η κερδοφορία να αποτυπώνεται σε κάθε βήμα.

Τί έκανε τη διαφορά;

  1. Εστίαση στην κερδοφορία: Το FOCM εξασφάλισε ότι η ανάπτυξη μεταφραζόταν σε πραγματικό κέρδος, όχι απλώς σε τζίρο, καθοδηγώντας όλες τις ενέργειες και βελτιστοποιήσεις.
  2. Ελεγχόμενο scaling: Ο διπλασιασμός του budget σε φάσεις διατήρησε την αποδοτικότητα και άνοιξε νέες δεξαμενές ζήτησης.
  3. Optimization & Tracking: UX βελτιώσεις σε συνδυασμό με insights από MS Clarity και creative testing cycles αύξησαν την ολοκλήρωση αγορών και πολλαπλασίασαν το impact των καμπανιών.

Τα αποτελέσματα

Σε διάστημα τεσσάρων μηνών (Απρίλιος-Ιούλιος), η Sorena πέτυχε εντυπωσιακή πρόοδο:

  • First-Order Contribution Margin (FOCM): 300%+ κάθε μήνα (πάνω από 2.5x σε ετήσια βάση)
  • Έσοδα: +73% YoY
  • Conversion Rate (CVR): +48% YoY
  • Average Order Value (AOV): +6% – παρά την είσοδο προϊόντων χαμηλότερης αξίας
  • Media Efficiency Ratio (MER): Σταθερά πάνω από 11x – +84% YoY ακόμη και με διπλασιασμό budget σε 45 ημέρες
  • Non-Brand Paid Media ROAS: 4.7x – +88% YoY

Με την κερδοφορία να έχει ανέλθει σε ισχυρά επίπεδα στην Ελλάδα, γίνεται ήδη σχεδιασμός για πιο διευρυμένη upper-funnel δραστηριότητα και οργανωμένο rollout της παρουσίας στην Ευρώπη, ξεκινώντας από Ιταλία και Γερμανία.

Παρεχόμενες Υπηρεσίες

Social Media Advertising Social Media Advertising ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Email Marketing & Αυτοματισμοί ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα αποτελέσματα

+73%
υψηλότερα έσοδα Year-on-Year
+48%
καλύτερο Conversion Rate
+84%
υψηλότερο MER Year-on-Year
+88%
Non-branded Paid Media ROAS
+6%
υψηλότερο AOV
-43%
χαμηλότερο CAC

Συνεχίζοντας, συμφωνείτε με την αποθήκευση cookies στη συσκευή σας για τη βελτίωση της πλοήγησης στον ιστότοπο και την ανάλυση της χρήσης του ιστότοπου.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookies. Ελέγξτε τις προσωπικές σας ρυθμίσεις εδώ

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

Για τη χρήση αυτού του ιστότοπου χρησιμοποιούμε τα παρακάτω cookies που απαιτούνται από τεχνική άποψη
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec
  • wp-wpml_current_language
  • wordpress_gdpr_allowed_services
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • Wp-Wpml_current_admin_language_*
  • XSRF-TOKEN
  • asthenis_session
  • VISITOR_INFO1_LIVE
  • LOGIN_INFO
  • tk_ai
  • __Secure-1PSIDCC

ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΟΛΩΝ
ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΛΩΝ